Projektový týždeň - očami žiakov

Dnešný deň (6.10.) sme zamierili medzi študentov a opýtali sme sa ich, čo si myslia o tomto type výučby a čo sa naučili vo svojich sekciách.

1. Prečo ste si vybrali túto sekciu?
2. Ako sa vám vo vašej sekcií darí?
3. Aké činností ste doteraz vykonávali?
4. Čo bolo pre vás zatiaľ najzaujímavejšie?
5. Čo si myslíte, aké plusy a aké mínusy má tento spôsob vyučovania?

     V hudobnej sekcii sme oslovili flautistku , ktorá nám bola ochotná odpovedať na naše otázky.
1. Túto sekciu som si vybrali asi preto , lebo som členom hudobnej sekcie a dozvedela som sa, že budeme nacvičovať na vianočnú akadémiu.
2. Myslím si , že zatiaľ veľmi dobre.
3. Zatiaľ sme nacvičovali pesničky, rozdeľovali sme si hlasy a ja osobne som cvičila na flaute ako doprovod k pesničkám.
4. Najzaujímavejšie bolo pre mňa, ako sa rozcvičovali pred pesničkou a to dokonca aj fyzicky.
5. Plus vidím v tom , že sa naučíme pracovať v tímoch, ale aj s ľuďmi , ktorých sme doposiaľ nepoznali.

                    V manažmente sme sa opýtali sľubnej organizátorky....
1. Vybrala som si ju preto, lebo ma najviaczaujala, pretože rada plánujem veci.
2. Zatiaľ super, som spokojná.
3. Snažili sme sa zariadiť exkurziu a včera stužkovú.
4. To, že som zistila, čo koľko stojí a  aké ťažké je organizovanie a aby bolo všetko v poriadku.
5. Plusom je, že je to voľnejšie a baví to viac študentov a mínusy som na tom nenašla, všetko je fajn.

                   V sekcií digitalizácia sa našli až dvaja ochotní a zhovorčiví študenti.....
1. š1(David S.): Táto sekcia ma zaujala, pretože má zaujímavý názov (IKT digitalizácia).
š2 (Šimon K.):  Lebo ma zaujal..... ,, Ehm, nie, to  nemôžem povedať, to už povedal Dávid.“ (smiech) Bol som zvedavý, čo to znamená digitalizácia a tiež som sa chcel niečo nové naučiť o strihaní videí a fotografovaní. Tiež som očakával, že to tu bude, takže som spokojný.
2. š1: Veľmi sa mi tu páči a takýto typ výučby by som uvítal aj častejšie.
š2: Snažím sa , aby som nebol najlepší (smiech). Doteraz sme nemali veľmi ťažké úlohy, takže celkom fajn.
3. (obidvaja odpovedali rovnako): Vytvárali sme Slideshow a video.
4. š1: Zatiaľ sme týchto hodín veľa nemali, ale v prvom dni ma najviac zaujal prednášajúci z grafickej firmy, ktorý nám viac povedal o fotografovaní a ako sa spracúvajú.
š2: Najzaujímavejšie pre mňa bolo hmmmmmmmm... (rozmýšľa)....... asi nič zaujímavé tu ešte nebolo.
5. š1: Na tomto experimente mínusy nevidím a kladných vecí by tu bolo viac. Napríklad iný prístup učiteľa k študentom. Viac uvoľnenejšia atmosféra, učiteľ nezadáva konkrétnu úlohu, ale žiaci majú možnosť byť kreatívni.
š2: Tak plusy sú, že žiak môže robiť, čo ho baví. A mínusy? Tak jedine tá  Slideshow, robili sme ju dve hodiny a bola nanič.

         Pár otázok sme položili aj niektorým umelcom z výtvarnej sekcie
1. Pretože bola najľahšia, kreslenie je podľa mňa najľahšie.
2. Mne sa tu vôbec nedarí, ako povedal by som, ale zdržím sa komentára.
3. Kreslili, maľovali, fotili a tak.
4. Najzaujímavejšie bolo asi fotenie.
5. Tak plusy asi to, že to nie je náročné, netreba pri tom rozmýšľať a mínusy, že treba veľa vecí nosiť z domu a veľa na výrobkoch pracovať.

     Tanečníci neboli veľmi zhovorčiví, zato nám ukázali viacero zaujímavých pohybov, ale jedna sa odvážila odpovedať na naše otázky:
1. Vybrala som si ju, pretože milujem tanec.
2. Darí sa mi super, naučila som sa veľa nových krokov, ktoré určite aj využijem.
3. Tancovali sme čaču, salsu, wales......
4. Najzaujímavejšia bola asi čača, tie kroky boli super.
5. Plusy boli určite, že sme pracovali v kolektíve,museli sme sa spoľahnúť na svojho partnera. Mínusy vlastne ani nie sú, iba trošku unavená po celom dni tancovania.

     Hercov z dramatickej sekcie sme vyrušili pri skúške ich hry die Strudlstory:
1. Chcela som vyskúšať niečo nové.
2. Dostala som veľmi zaujímavú úlohu a teším sa, keď ju zahrám pred publikom.
3. Tvorili scenár, skúšali role, nacvičovali našu hru, ktorú zahráme na Vianoce.
4. Prvotné úvodné skeče s témou vyhostenie Adama a Evy z Rajskej záhrady.
5. Plusy vidím v tom, že sa zbavíme trémy pred publikom a pomôžeme nášmu hereckému prejavu. Trošku v negatívnom zmysle ma prekvapil výber hry.

Väčšine opýtaných študentov sa tento typ výučby páčil a radi by si to zopakovali aj v jarnom týždni. Všetkým opýtaným ďakujeme za ochotu a za ich odpovede.

(Alenka, Stanka a Laura z III. A)

Organizačné zložky: 
Podkategória: